Tina - simple man

Inledde och avslutade denna dag med en löptur & jag måste säga att det känns riktigt skönt! Benen känns mycket lättare än förut och jag mår bara så mycket bättre av en liten vända :) Nyduschad och fräsch, blir mysigt att krypa ner under täcket nu. Måste bara hacka lite grönsker och koka några ägg för att förbereda morgondagens matlåda :)

Var även och handlade efter jobbet och har nu fyllt kylen eftersom jag börjar äta som vanligt på måndag då min lilla diet är över. Men jag kan säga att kylen innehåller så mycket mera grönsaker och nyttigheter än förut! Ang. dieten och min viktnergång har jag inte så stor koll på hur mycket jag gått ner nu eftersom jag är i stan och har ingen våg här. Men jag kan säga att efter dom där tre kilona som jag nämnde tidigare så stod det stilla ett tag och då kändes det riktigt tugnt! Nu när jag (snart) har slutfört detta så kan jag säga att jag är nöjd att jag gjort det, även om jag kanske inte gått ner mer än 3 kilo. Jag har lärt mig så mycket mer om mig själv & jag har bevisat för mig själv att vill jag så kan jag!

Nu blire sängen sen jobb i morgon 7-16 sedan derby AIK-LÖVEN!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0