Frida: Dag 2

Vill bara börja med att berätta för er läsare att det inte alls kommer vara dött, Jag har nämligen med mig min dator och kommer uppdatera om vanligt, eller om inte annat mer!!


Med det sagt så tänkte jag berätta lite om vi har gjort tills nu :)

Allting började med att jag var sen till samlingen, detta på grund av att mitt flyg var sent, jag glömde bort att ta mitt bagage från rullbandet och jag var tvungen att sitta och vänta på bussen i en kvart. Något stressad!! Så jag vart lite sen men det var ingen fara, alla var förstående och lika Goa som alltid :)

Senare under kvällen blev det bowling. Vi tävlade mellan banorna, vilka som fick mest poäng. Jag spelade med Andrea, Hanna och Elin. Ett rätt bra lag kan man tycka, men jag tror tyvärr att den här gången fick vi lämna ifrån oss första medaljen :) Fast kul var det ändå!

Sen kom natten, sjukt kallt, konstig kudde och en lätt förkyldning = Ingen bra kombination!

Dag 2
Uppe med tuppen klockan 05.00, treeeeeeeevligt...
Näe men det gick rätt bra och om orsaken till att man ska stiga upp är hotellfrukost, då känns det mycket bättre! Sen bar det av till arlanda för avgång till Prag. Efter två guppande timmar i planet och en halv låts sömn så kom vi fram till Prag. Där stannade vi endast i en timma för att åka vidare i ett propellerplan till Olomoc (?). Så nu är vi äntligen här :) Jag och min Roommate Elin Jonsson (från Tälje) har just gjort oss lite mer hemmastadda.

Nu blir det att vila fram tills teorin :)

Hörs imorgon
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mamsingen

Skönt att höra att ni kommit fram gumman! Sköt om dig! Puss, puss! /Mamma

2010-04-30 @ 16:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0