Frida: För att klargöra!

För övrigt så har jag fått lite klagomål på min stavning här på bloggen. Så jag tänkte förklara hur det ligger till. Jag har nämligen läs och skrivsvårigtheter eller dyslexi om man vill kalla det så. Så om ni undrar varför jag skriver som en kratta ibland så är det därför, sen orkar jag inte heller sitta och rätta alla ord jag skriver, och om jag skulle göra det så blir det ju inte speciellt personligt heller. Så nu vet ni! Och har någon några större problem med det så, fuck of and die! Man kan inte vara bäst på allt! :)

Sen vill jag även tillägga att allt är ju inte felstavning, vissa saker gör jag med mening. Bara av vana eller för att det blivigt min "grej" att skriva så. Ja men ni fattar :)

Som till exempel:

Frida: Vissa saker gör jag med meningen = Vissa saker gör jag med mening.

Frida: Igentligen = Egentligen

 

osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0