Frida: Full rulle

Man skulle nästan kunna tro att vi gått och dött här på bloggen och jag tänkte därför informera er om att det har vi inte. Vi har bara gått på påsklov, vilket innebär med arbete och långa kvällar, korta nätter och lite bloggande. Så då vet ni varför vi varit sämst.

Själv har jag full rulle med jobb alla dagar i veckan och kvällarna fullt planerade med allt ifrån träning till kompisar, pojkvän osv. Grymt härligt med lov men liite mindre jobb hade varit skönt :) Fast det är bara imorgon kväll och lördag dag som är kvar, så jag kan äntligen se ljuset på tunneln!

Ikvällst har jag varit i umeå och tränat med Dalen med två lagkamrater från Skellefteå. Det var himla trevligt där och "roadtrippen" var även king den med!

Nu är jag trött, så snart blir det att sova, men ni må ha det bra!
ses och hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0