Frida: Make up store

Godagens!
Sitter hos Jesper med skön musik pumpades ur högtalarna. Jocke P och Jesper sitter och käkar pizza, själv håller jag på att göra mig i ordning för kvällen. Sminket är redan fixat och håret är uppsatt. Jag blev sminkad på Make up store i morse och har därför en lite mer smink än jag brukar ha, Men jag gillar det!! Kan kanske lägga in en bild senare om jag får lite tid över.
Ikväll vankas kalas för två brudar, Emma Lindström och Linn Björnstad, som båda två fyllde år igår! Stort grattis till båda :) Vi ska till Kroksjön för att fira dessa och sen blir det nog utgång. Jag ska inte dricka men jag är ändå taggad, inte varje dag lill Emma fyller 18 år juu!
Nu ska ja vara trevlig med gubbarna!
ha en bra kväll
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vill se bild bild bild :)

2010-04-18 @ 20:38:11
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com
Postat av: "lill emma som du så fint kallar mig"

nej det är ju inte varje dag jag fyller 18;)

tack för en trevlig kväll!

2010-04-19 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0