Frida: Sigge

Är trött som få, men tiden för att jag ska lägga mig i sängen och sussa är ännu inte inne.
Tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig den senaste tiden och sedan blir det att gå ut en sväng med Sigge (Jespers hund).
För er som inte vet så bor jag ju hemma hos Jesper nu. Vi har lägenheten alldeles för oss själva, eftersom att Jespers mor Susanne är i Tunisien. Hon skulle igentligen komma hem förra fredagen men på grund av askmolnet har hennes hemresa fördröjts en aning. Tycker lite synd om henne men samtidigt tycker jag att det är rätt mysigt att dela lägenhet med min man.
Annars så har det varit födelsedags firande här, några kompisar till Jesper var här igår och det var mycket trevligt! (Där av orsaken till att jag är sjukt trött nu!)
Annars så for vi i väg och tränade med Dalen idag igen. Roligt att träna men resorna till och från Umeå är nästan bäst, fy fan va kul man kan ha ändå!
På ett tag kommer jag rulla in lite bilder, från bland annat när vi dissekera ett hjärta på naturkunskapen ;)
Måste bara hitta sladden.....
äsch nu kilar jag ut med hun
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0