Frida: Snart är det bara timmar kvar!

Är hemma hos Jesper och spenderar de sista timmarna med honom. Kommer ju vara borta i 10 dagar med innebandyn, så jag passar på att mysa nu! Har dock inte packat många prylar, så imorgon på förmiddagen blir det att packa som en toook! Kommer säkert bli stressigt (typiskt mig..) men känns ändå värt att vara här ikväll!
För övrigt gjorde vi Geografi provet idag, det gick hyffsat bra! Nu kommer jag säkert få ig bara för att jag skrev så, Peppar peppar ta i trä!
Jag börjar ärligt bli lite nervös nu inför imorgon. Det pirrar lite härligt i magen samtidigt som min förkyldning snorar och hostar, inget att föredra! Men det kommer säkert gå bra!
Slänger nog in ett inlägg innan jag åker imorgon
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Tina

Good luck my star *

2010-04-29 @ 00:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0