Frida: Trötter

Tjeena!

Just nu sitter jag hemma hos Jesper och ska alldeles strax lägga mig helt själv i sängen och sova. Jesper jobbar nämligen till klockan 03.00, så tills dess får jag nöja mig med mina egna kroppsvärme. Idag har jag sovigt ut (eller till klockan 10), gymmat och jobbat. Imorgon blir det väl något liknade, fast i annan ordning :) Jag hade även tänkt fara förbi en f-fest som dom så fint kallar det. Det är en form av maskerad där man ska klä ut så till något på F. Jag ska inte klä ut mig (de borde ju funka att gå dit som Frida ;)) eller ens festa, men jag, Julia och Elias tänkte titta förbi och ha trevligt ändå.
Annars är läget bra med mig, hur är det med er?:)
Jag är dock sjuukt less på att jobba, även om jag har ett riktigt roligt jobb. Men att stiga upp tidigt och aldrig få njuuta av lov sliter! Fast imorgon är sista dagen, så det känns himla skönt.
Men nu slocknar jag snart i datorstolen, vilket jag helst skulle vilja slippa!
Så godnatt mina vänner
pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0