Frida: Uppdate

Har varit riktigt kass i helgen på att uppdatera men samtidigt har jag haft fullt upp. Jobb, kompisar, Jesper, klassfest och massa fart och fläckt. Jag gillar när det händer mycket men ibland är det skönt med lite lugn och ro också. Men det får bli imorgon. För ikväll är planerna att hänga med favoriterna (Julia, Anna och Matilda) och det känns jätte kuul:) Jag längtar till aftonen som kommer bestå utav myyyyys och mat och massor av tjejsnack!

Om jag lite kort ska berätta om min fartfulla helg så tycker jag att det kan vara värt att nämna klassfesten i fredags. Det var riktigt kul men det går inte att ha tråkigt med människorna i spid3b! Fast det är lite komiskt för det är alltid en eller två som under kvällen måste fara hem för att den börja må dåligt. Haha jag tänker inte nämna något namn :) Jag  hade iallafall riktigt roligt så jag tackar och bockar för ännu en ball kväll med spiddarna! Och en super bra lokal Wille, brajobbat!

Gårdagen spenderas med Jesper, Robin och Josse på Bowlingkompaniet. Det gick väl sisådär för min del men det var trevligt ändå! Väldigt lyckad kväll det med!

Nu ska jag arbeta vidare!
Ha en super dag min vänner:)
tjong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0