Frida: Onsdag

Gårdagen spenderades med favoriterna hemma hos Jesper. Vi grillade och hade det allmänt trevligt och mysigt, så jag vill tacka sällskapet så mycket för det! Kvällen fortsatte ganska länge och jag kom inte i sängs förän vid 2 tiden.
Så idag var det bara att dra sig upp vid halv 8 för att bege sig till skolan. Jag måtte så gott som röv! (ursäkta spårket!) Efter skolan blev det snabbt hem till pappa, äta lunch, packa och cykla i väg till stan. Väl där handlade jag min studentklänning, som gick på 349 kronor och är köpt från Åhléns (kan visa den någon annan dag!). Efter jag varit där cyklade jag hem till Jesper fort som attan för att direkt kasta mig i sängen och sova nån timme.
Efter John Blund gjort sitt så lagade vi middag tillsammans, eller Jesper lagade och jag hackade sallad. Jag har börjat inse min plats i köket nu! ;) haha. Ikvällst så har jag tränat innebandy (bara skott dock),  varit ute och sprungit en vända och sen blev det att kika på innebandy, IBK Dalen mot Ske-å IBK. En väldigt jämn match....som slutade 19-4.....
Börjar inse hur det känns att titta på våra matcher....
Just nu väntar jag på att Jesper ska sluuta jobba och komma hem och umgås med mig innan John Blund börjar kalla på mig igen.
Ha det så bra!
puss&kram
Jag och Wille från senaste klassfesten:)

Kommentarer
Postat av: willliejean

Mental blick av mig, kan inte varit kul att snacka med den

2010-04-16 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0