Frida@work

Hej alldesammans!! Sitter på jobbet och har det rätt gott :) Det är lagom med folk och alla är trevliga och glad, det gillas! Annars idag så har jag hunnit med rätt mycket. Jag började jobba klockan 1 och innan dess så var jag på stan och gjorde massa ärenden (bland annat köpte jag present till älskligen, mer säger jag inte;)) Sen lunchade jag med Arrebarre (även kallad min/vår tränare), Trevligt trevligt! Nu ska jag återgå till arbetet, sen blir det att sova hos jesper. Det var allt för mig, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad fin header ni har gjort! Har inte sett det förrän nu. Måste vara fel på min webbläsare på prakiken! grrr...Hoppas att ni får en trevlig helg tjejer! Kram kram

2010-04-08 @ 23:15:02
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0