Tina - Det kommer när det kommer

Datorn har levt sitt eget liv och strejkat. Jag skulle lägga ut några bilder på mina nya skor, min nya klocka och mitt hår men direkt jag öppnade mappen "Den här datorn" stängde datorn av sig... Efter att ha startat om den 4 gånger (& då går det inte fort när det ska starta) så orkade jag inte bråka med den längre och gick och la mig.

Av någon anledning har jag börjat vakna jättetidigt, i morse vaknade jag 07.25 så jag passade på att kliva upp, stoppa en tvätt i maskin och sen somna om. Sedan blev det gym och årets första löprunda utomhus på bar asfalt och jag måste medge att det var rätt härligt! Dagen fortsatte med jobb till 21.00 sen en sväng förbi Jesper som hade en liten fest.

Jag tänkte att jag börjar med att publicera det här inlägget sen ska jag göra ett försök och publicera bilderna. Dyker dom inte upp har datorn strejkat igen. Hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0