Tina - En dag i solen

Gårdagen var kung, välkomstdrinkar i överflöd, världens bästa tjejer och återigen ett Leos lekland som inte gjorde någon missnöjd! For hem till Örviken idag och bara slappade i solen (& förhoppningsvis har man fått lite färg) sen bjussade mamma på gomat. Vi har rensat massa skor och kläder och tänka sig vad man kan fynda! En militärgrön jacka, t-shirt med dödskalletryck, två skjortor och en krämfärgad kortare jacka, underbart! Deklarera har jag också hunnit göra och nu ska jag bege mig mot stan för att för att lämna av mängder med skor på myrornas (känns ju onödigt att slänga) & sedan spendera kvällen med Frida. Skulle vilja sammanfatta det som en helt underbar vårdag!

Ingen kamera hängde med mig igår så jag snor en bild från Elin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0