Tina - Hallon och grädde

Har handvispat grädde och har redan bäddat ner mig i sängen och käkar hallon&grädde framför hockeyn, mysigt värre. Tyvärr så vann HV nyss i förlängning..

I morse skulle jag börja jobba 07.15, jag vaknar 07.14 med telefonen i handen och larminställningarna framme. Jag somnade alltså innan jag hunnit trycka på klar. Men jag slog något slagt rekord, slängde på mig kläder, ner med massa mat i väskan och hoppade på cykeln, var på jobbet 07.30!

Ledig i morgon, blir nog uppladdning inför helgen. Fullspeckat med foursomecup fredag&lördag sen avslutningsfest på Leos på lördagkväll och på söndag kan jag förhoppningsvis sova ut och bara slappaaaa.


På tal om mysa & slappa, jag älskar min pyjamas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0