Tina - Hoffmaestro

När vi var i Eskilstuna i december tänkte vi fara och se Hoffmaestro för vi hade sån tur att dom spelade just där, just då. Men skickliga som vi var hittade vi inte utestället?!?!?! Vi hittade en annan bar som tydligen hade 19-års gräns vilket innebar att jag var för ung och vi kunde inte gå in där så vi tog en taxi hem igen.

Men så i måndags fick jag ett sms från Malin som sa att Hoffmaestro spelar i Umeå på fredag och att vi skulle strya och fara & kika. Jag blev taggad som tusiken och var överlycklig. Tills Malin berättade att det är 20-års gräns, eller man måste vara 90a.. Jag ringde till och med dit men dom kunde inte göra nått åt saken. & ännu en gång var jag för ung.

Istället taggade jag och Elin fest på fredag eftersom ingen av oss kunde fara och se men då ikväll avslöjar hon nyheten att hon sviker mig på fredag.

Mitt i all besvikelse dyker den underbara Cecilia upp och hon taggar fredag och nu försöker vi även styra resten av Rhodosgänget (dock vet jag redan nu att 4 inte kan komma). Vi får se hur detta slutar men jag ska då absolut inte sitta hemma och sörja över att jag missar Hoff!!!

Dags att dejta kudden, i morgon ska jag upp och ta hand om dom kärleksfulla gubbarna!


Cisslan & jag, studieresa Rom -09

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0