Tina - I'm just trying to be happy

Denna dag blev inte riktigt som planerat. Abslut inte lika mycket träning som tänkt men jag kan säga att det gjorde absolut ingenting för jag njöt & älskade livet mer än vad jag gjort på ett bra tag! Det började med en sovmorgon och istället för att skynda iväg till gymmet tog jag det lugnt, duschade, fräschade upp mig (något som händer väldigt sällan numera eftersom när man far på jobbet vill man inte vara fixad på nått sätt), traskade ner på stan och mötte upp Cecilia & Emanuel. Vi köpte mat, gick & satte oss i en trappa för att käka, njuta av solen, lyssna på musik och prata massa strunt!

Strosade på stan en stund men då skulle C&E iväg på ärenden och väldigt passande så kom just Frida så jag gjorde hon & Jesper sällskap, fick även aggera reserv igen.. ;-)

Morgondagen tror jag kommer hålla samma standard (=HÖG). IB-gymn på morgon, vi får se vars lunchen käkas men sen måste jag på stan och lämna tillbaka ett par skor, gym/träna, se ib-match sen på kvällen blir det grill hos Jesper & vi får se om det blir ett glas eller två också!

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på från dagen men jag passar på att bjuda på en gammal goding medans jag sitter vid datorn här hemma!


Grattis ponke 9 år!

NIGHT

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad söta ni är :)

2010-04-20 @ 08:21:20
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0