Tina - jag gillar att leva på impuls

Sitter hemma och tar det lugnt men det kommer inte att vara länge till. Ska strax upp till stan och på vägen måste jag svänga förbi ElinB för att hämta kläder. Vi ska nämligen till Piteå på tjejkväll, bussen går 17.00 och hon slutar egentligen 17.00 och har mjukis och trasiga löparpjucks på sig varav min tripp förbi hennes place. Tur att hon har en sån bra arbetsgivare som låter henne sluta lite tidigare ;)

Egentligen måste jag packa i sinne för vi beger oss till Hemavan i morgon & jag jobbar 7-14 så jag hinner inte packa då. & ni som känner mig vet att det kan ta ett bra tag för mig att packa...

Men sen i morgon då bär det av till Hemavan och jag gissar att det blir inte många lugna stunder där;D


Hemavan -09, dock med några manfall för årets tripp.

Förövrigt, om 1 månad befinner jag mig i Schweiz ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0