Tina - living the dream!

Jag har inte suttit vid datorn på hela denna händelserika helg och ärligt så har jag inte haft tid, har knappt haft en sekund över till annat än vad som varit planerat. Inte för att jag klagar ;-) Jag tackar alla inblandade och hoppas att ni haft lika trevligt som jag! :)

Sedan har jag börjat fundera vad som riktigt är fel med mig. Fest för full rulle i fredags men ändå så vaknar jag 05.55 på lördagmorgon pigg och glad och kan inte somna om. Som sagt, inte riktigt okej!

I lördags var det även dags för mig att äntligen klippa mig och när jag ändå satt i stolen och med tanke på att Linda (syster & frisör för er som inte vet) ska ha barn i Maj passade vi även på att färga utväxten och denna gång la jag även slingor i en ljusare nyans. Mycket nöjd över resultatet, känner mig korthårig men det behövdes cuttas en hel del! Bild kommer när jag hittar sladden till kamerna så jag kan lägga in bilderna på datorn :)

Nu ska jag slänga mig i duschen, käka sen sova för i morgon väntas jobb.

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0