Tina - Ny dator, nya möjligheter

Eller nått i den stilen, skulle ju lämna in min dator idag men jag hann helt enkelt inte så det får bli en annan dag! Men jag har fört över allt jag hade till datorn hemma och nu har jag fått låna pappas gamla, guld värt. Dock lite pinsamt att hans gamla går fortare än min..

Besöket hos tandläkaren gick precis som jag ville, jag kommer att få dra ut mina visdomständer OCH få en bettskena ;D Men dom såg rätt förvånade ut när jag bad om att få dra ut visdomständerna ;P Men jag vill som passa på nu innan man måste betala (nej jag är inte snål, jag är smart) plus att mina tänder inte riktigt får plats så dom blir snea.

Kvällen bestod av ett besök på Olles med Frida, Jocke & Jesper, Barca vann & Messi regerade (Jocke, du kan inte förneka det ;-) ).

Nu ska jag dejta kudden, jobb väntar i morgon.

NIGHT

Kommentarer
Postat av: Jeggan

Mina tänder blir också (ännu) mer snea av vistomständerna och jag hann bara dra ut en innan födelsedagen (är ju trots allt ett år äldre än dig) ;)

2010-04-10 @ 07:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0