Tina - rude boy

Datorn hängde sig igår när jag satt och skrev så det blev ingen update, men jag hade väl inget speciellt att tillägga heller.

Idag har jag storstädat lägenheten, & jag måste säga att det behövdes! Höll på från 10-14.30, kanske inte värdlens högsta tempo men det blev då gjort. Till och med John märkte att det var städat :O

Efter det blev det jobb och nu befinner jag mig hemma i Örviken. Flyttar över det sista för från datorn att i morgon ska jag lämna in den!

Hade i natt en mardröm om att jag skulle åka till Turkiet och att jag hade glömt mitt pass (jag vet att det låter fånigt, men det var en mardröm och jag vaknade gråtandes). Ett tecken? För att vara säker har jag nu letat och helt sjukt nog är passet borta?! Jag måste hitta det...

Näe nu håller jag på slockna,
NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0