Tina - & så har man gjort comeback i blå-gult!

Fast... Kanske inte det blå-gula man helst av allt hade velat utan blå-gula Rönnskär! Men jag tyckte det lät coolt iallafall, kanske lurade nån där för en liten stund.. Har spelat min första fotbollsmatch på typ 3 år, men det duger fint det också! Det kom rätt plötsligt, jag ringde Elin för att fråga när hon hade match ikväll och då säger hon "Kom och spela, vi har ingen avbytare!!!!". Eftersom suget har funnits så gick jag med på det, efter en viss övertalan, & det gick väl som det gick. Timingen fanns väl inte riktigt där men kul var det :)
(Tänkte visa några bilder från back in the days men datorn ville inte riktigt samma sak som jag...)

Hann med en sväng på stan idag också och nog lyckades jag få med mig en kasse hem, eller två... Inköpen visar jag någon annan dag för nu är det dags för sängen. Jobb 7.30-20.30 väntar i morgon.

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0