Tina - släkten är värst, bäst och vackrast

Precis som Frida har jag varit rätt så upptagen i helgen så det har varit dåligt med uppdatering. Var i Kalvträsk, åkte skoter, solade, träffade släkten, åt mat (som man gör 70% av tiden där! ;-) ) & bara njöt av livet. Denna kväll bestod av jobb och tjuvkik på AIK, en match där mycket stod på spel och mycket gick förlorat. Hoppet och chansen lever vidare!

Tänkte dela med mig lite av hur mina måltider kan se ut numera.


Frukost: Stekt bacon, 2 vändstekta ägg och en klick philadelphia ost
(Gärna lite grönt också men det existerade för tillfället inte i hushållet)


Lunch: Lax, med grönsallad, fetaost, ägg och en klick cream cheese

Givetvis mängder med vatten också, gärna med en skvätt citron i till måltiderna!

I morgon ska jag till tandläkaren, ska kräva en bettskena! Inte nog med att sovsällskapet brukar klaga, jag har börjat få huvudvärk nu också ;S Måste även lämna in datorn, dags att laga skärmen och passande nog är det glapp i strömkabeln. Bara surt att jag tappat bort alla papper så jag måste betala 100 kronor för det, ibland straffar det sig om man är slarvig.

Förresten, vad tycker ni om headern Frida lyckats skrapa ihop?=D

NIGHT

Kommentarer
Postat av: Anonym

headern är rånice ;-) kul att min kamera lyckats fånga en snyggibild på er ;D haha

2010-04-05 @ 23:39:43
URL: http://maerriii.blogg.se/
Postat av: Matilda

Headern är HET! Rockar ;)

2010-04-07 @ 18:22:19
URL: http://sostrondheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0