Tina - Vem sa att det gjorde ont att dra ut visdomständera?

Skulle till tandläkaren idag för att få min bettskena och kolla tänderna eftersom jag ska dra ut visdomständerna och väl där kommer dom på att dom kan lika gärna dra ut ena visdomstanden redan nu. Bedövning, vänta 5-10 min, 2 minuter senare vare klart! & det gjorde inte ens ont ;-) Jag har gått och väntat på den här fruktansvärda värken som ska komma när bedövningen släppt men den dök aldrig upp! Fast jag ska väl kanske inte säga alltför mycket, den kommer väl i morgon istället..

Anna, Lunkan och Lina kom hit efter träningen och nu har vi bokat hotell för våra två nätter i Milano och resten av tiden kommer vi nog freestyla rätt mycket, det lär nog bli rätt spännande men oj så sjukt kul vi ska ha :D Ungefär bara en månad kvar!!!!

Tänkte bjussa på några bilder på min superfina bettskena!

 
Vadå, inte alls min favoritfärg? ;-)

NIGHT

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt Taina;)

2010-04-27 @ 09:06:10
Postat av: Jennifer

Du har lyckats pricka sommarens färg klockrent :)

Jag hoppas att du uppdaterar liiiite grand när ni är i Italien och svassar runt. Saknar er!

Kram

2010-04-27 @ 15:59:23
URL: http://hjortronet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0