Tina - Hit & dit, fram & tillbaka. Kan folk bara bestämma sig?!

Ojoj, mycket snurrigt ikväll. Får först och främst höra att festen på valborgs i Bastu är inställd. Jag som nästan hade taggat sönder. Har inte varit hemma på valborgs på 5 år eftersom jag har alltid varit i Göteborg och spelat innebandycup (jag klagar inte för det har alltid varit sjukt roligt!). Men nu när jag väl ska vara hemma i norr ville jag hitta på nått gärna ute i ingenstans, grilla & käka mat, gå till en majbrasa och umgås. Ingen vanlig partykväll inne i stan och gå på station.

Istället får vi då ett förslag om att fara till Hemavan, perfekt nu då Cissi har stuga där! Så vi i gänget snackar ihop oss, styr upp en bil som åker och det är klart. Trodde vi. Jag kan säga att vi stött på en hel del hinder under kvällen och personer har ångrat sig hit och dit om dom ska följa eller inte. I-landsproblem; jag vet, med det gör mig sinnes.

Inte nog med det. Det var tydligen inte så goda nyheter som jag trodde ang. datorn. Det visade sig att dom ville ha en komplettering av händelseförloppet då datorn gick sönder. Av vilken anledning? Jag vet inte, men jag blir orolig att jag inte kommer få en ny/lagad dator. Full av ångest har jag nu skrivit en mer utförlig sammanfattning av vad som hänt och skickat in, hoppas det duger!


Göteborg -09 & vi segrade; OM vi segrade!

NIGHT

Elin, du vet & förstår vilket humör jag är på..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fina minnen, kan inte fatta ett ett år kan gå så fort!

2010-04-29 @ 10:44:14
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com
Postat av: Frida

HAHHAH skrev du den rätt anledningen?? ;)

2010-04-29 @ 12:34:54
Postat av: Tina

Frida, vad menar du med det?! (A)

2010-04-29 @ 12:37:46
Postat av: Elin

I know the feeling!

2010-04-29 @ 22:08:40
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0