Frida: Awesome!!

Jag gjorde ett inlägg igår som tydligen inte kom in, det var en awesome inlägg men nu kommer jag inte kunna göra ett exakt lika bra. synd



Det är två scener i den här filmen som är awesome, OM ni inte sett filmen så se den nuuu!



Jag såg igår när Kalla tog hem guldet och Anna Haag krigade om tredje platsen men slutligen hamnade på fjärde Helt sjukt det där, att fara på sitt första OS och vara kiiing! Jag måste erkänna att jag är en sån där pinsam rackare som sitter och kikar på OS och drömmer om att en dag få ställa upp i de olympiska spelen själv någon dag. Självklart inser jag att det inte kommer ske men i mina dagdrömmar så är jag iallafall king, haha och jag ska nog hålla mig till det jag är bra på ;) Dagdrömma!

Men en grej jag är rätt besviken över är att innebandy inte är en OS-sport ännu. På sikt kommer det säkert att bli det men det skulle vara kul att se mer innebandy på tv. Eftersom det inte sker speciellt ofta. Fast igår var det en innebandy match på tv, dock slocknade jag framför den och missade det mesta. Vill gärna se matchen så om någon vet om den går att se på internet, hör gärna av er!

nu tror jag att jag ska somna om
jag hör nog av mig mer idag
tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0