Frida: En sjuk alla hjärtansdag

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade planerat en vinst och en riktigt kul och mysig kväll med min älskade. Jag vaknade på morgonen och kände mig förkyld, spelade ändå matchen som vi förlorade och kvällen slutade med att jag blev bara risigare och risigare ju längre kvällen gick. Självklart blev det ju stundtals mysigt ändå när jag hade det fina sällskapet jag hade men det hade varit trevligare om det inte rann snor ur nästan och jag börjat koka/frysa om vart annat. Natten fortsatte i samma spår, vaknade ena stunden av att jag svettades och andra för att jag höll på att frysa ihäl. Inte en bra natt!!! Fast lite bättre känns det ju när man inte ligger själv i sängen utan har en underbar pojkvän bredvid som tar hand om en! taack :*

Dagen har varit densamma, eftersom jag inte kunde fara på skolan så har jag bara tagit det lugnt AT Jespers place och sett tv och ätigt lite äppelpaj. Skönt att vila upp sig men det lutar nog mot en dag hemma imorgon också, känner mig långt ifrån kry :( Men jag håller alla tummar jag har för att jag ska bli bättre till imorgon så att jag kan träna på kvällen och vara fit for fight i helgen!

Men nu: Fokus på att friskna till = tråkig och slapp kväll framför en film eller serie + en tidig kväll (+ massa vatten, mat osv....)


Ska lägga in en film snutt från världen bästa film ikväll!
Stay alive

tjong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0