Frida: Happyday

Vaknade 2 timmar tidigare än vad jag tänkt och låg sedan i en timme och försökte tvinga mig själv att sova och här är jag trött men kan inte sova. Så jag funderar på att stiga upp och ladda inför match, sen ta en tidigkväll ikväll. Är sjukt hungrig nu så det blir att ganska snart bege mig till köket, men först ska jag berätta några glada nyheter.

Jag ligger nämligen i sängen med min dator på magen, MIN DATOR! Den fungerar alltså nu. Efter en dags uppehåll av fungerande, många timmar av krigande (av Mamma och mig) och en hel natt av rensning av virus så här han/hon i ett bättre skick än någonsin! Gud så skönt!!

Nu ska min dag fortsätta i samma happymode så nu ska vi f*n i mig ta hem matchen idag, tiden är inne!

håll en tumme (de verkar ju vara ett vinnande konsept)


Ännu en gung bild, dock lite nyare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0