Frida: I know I know

Jag vet, jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera men tiden har inte räckt till. Sömnen och sällskapet har prioriterats istället. Jag måste även göra er besvikna (eller glada) med att säga att jag kommer vara borta från och med torsdag till söndag och därför heller inte uppdatera. Jag åker nämligen till Finland för att rulla lite boll.

För att uppdatera er om vad jag har gjort så har jag gjort inprincip samma sak som Tina. Tränat och Matchat. Sen har jag även hunnit med att spendera lite tid men min kära vän Matilda, min kärlek Jesper och pluggat jävel till geografi provet. 

Läget annars då? Jorå är bara sjukt trött, somnade rent sagt på Naturkunskapen och nu är jag inte långt ifrån att göra en dubbel på Geografin. Så efter skolan blir det direkt hem för att slockna i en stor, varm säng. Längar! Kvällen kommer nog bestå utav att vila och ta det lugnt. Tänkte egentligen träna men känner mig inte 100 och vill därför vila mig för att jag ska vara pigg och kry i helgen!

Vi hörs kanske ikväll kamrater!
Kramisar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0