Frida: Jag är bitter, grymt bitter

Igår hände det som inte fick hända, systemet crashade och här sitter jag datorlös. Jag tyckte jag varit så duktig när jag skaffat mig en anti virusprogram men det var ju det programmet sóm craschade datorn, Way to go Frida!!! Nu lutar det emot att jag måste formatera om dator och det är verkligen inte något jag vill göra med tanke på alla arbeten jag har krigat mig igenom för att göra, bilder ingen annan har och massa annat. Men if you have to do it you have to do it. Men vi få se, håll en tumme åt mig!!

Men förutom det så är jag himla Glaa:) Vaknade i morse (nyss) av att solen lyste på mig och det var länge sen jag vaknade upp och kände mig så utvilad. Skulle bara vilja vara hemma idag och spendera min dag utomhus i solen. Meen eftersom jag måste tjäna ihop en stor slant så måste jag jobba shortan av mig. Så dagen väntar en massa jobb, från 11.30 -> 21.00, peeengar Oyeah!

Sen taggar jag match till på lördag mot Kais Mora, som ska få sig en omgång av det norrlänska hotet.

Nu ska jag göra mig i ordning, tjing tjong



Inte igår

Kommentarer
Postat av: mmaattiillddaa

ne verkligen inte igår!:)

2010-02-12 @ 13:39:03
URL: http://matildanordmark.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0