Frida: Lugnt så där lugnt

Dagen har bestått av väldigt lite tid i skolan, lite stan, umgåts med Jesper, träning och nu en grymt avslappnad kväll med OS skidstaffen och en bra bok. Svenska herrarna vann föresten, härligt att se!

Som sagt så har jag inte gjort något speciellt för att ta upp det, eller jo minsan. Jag och Jesper (inprincip bara Jesper) gjorde kyckling med fond med matlagningsgrädde och pasta. MMMMMMMums :) Kan vara min nya favorit, vem vet vem vet.

Taggar match om två dagar, mötet mot dalen kommer bli något ni inte vill missa. Tro mig mina vänner!

19.30 på Eddahallen, see you there!



Imorgon fyller den här snyggingen år, grattis i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0