Frida: Melodifestivalen

Ligger och ser melodifestivalen (Jaa jag vet vist är det för jävligt att jag inte ser OS) och tycker inte alls att det är bra. Dåliga låtar!! Usch och blä men det är något som håller kvar mig från att byta kanal. Kan det vara det att man bara måste se melodifestivalen en gång på år iallafall? Eller kan det vara att jag hoppas på att det snart kommer komma en bra låt som jag kan börja gilla och nynna på resten av kvällen? Jag vet faktiskt inte, men snart byter jag och bojkottar melodifestivalen OM det inte kommer en bra låt snart!

Föresten viste ni att Erik Saade och Molly Sanden är tillsammans? Det viste iallafall inte jag men vilket par!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0