Frida: Sjukhemma dag nummer 3

Gick upp och la mig vid 10 tiden igår (vilket inte sker många dagar i veckan när jag är frisk) och försökte somna men eftersom OS var så spännande och för att min rum ligger just ovanför TV:n på undervåningen så somnade jag inte förän Ferry tog hem sitt guld. Så himla kul, hoppas det kommer mer medajer till Sverige så man får gå runt och le hela dagarna istället.

Jag försökte fundera ut igår hur länge sen det var sen jag var så här sjuk. Jag kom inte riktigt fram till ett bra svar men ett jäkla bra tag sen iallafall. Förstår igentligen inte vad jag dragit på mig, måste vara en flunsa av någe slag. Han ont i huvudet, det rinner snor, nyser hela tiden (de kanske är oväsentligt men men), har ont i halsen, en vaggande feber och det ända jag vill göra är att spy (fast det har jag tack och lov inte gjort). Usch och blä nu ska jag skriva om något roligare!

Fick hem mina Unihoc grejor igår så det blir väl att pilla på dom idag. Beställde hem en till klubba som jag förhoppningsvis får testa så snabbt som möjligt, för den ser bra ut på både på insidan och utsidan! Sen ska jag linda om och byta blad när orken kommer. Tills dess blir det Biggest looser och OS-repriser som gäller!




Vist ryser man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0