Frida: Tillbaka på hemma plan

Det känns väldigt svårt att beskriva den här helgen, till stor del pågrund av alla blandade känslor. Från att känna mig hur nervös som helst till att känna en sån sjuk glädje. Näe de går nog inte beskriva, det har helt enkelt varit en riktigt bra och trevlig helg!

Som alltid när man kommer fram på plats på sånna här resor och tittar på schemat så får man alltid en lite chock och det känns som att det är jätte länge innan man ska åka hem. Men ju längre tiden går ju mindre vill man åka hem och ju mer vill man bara stanna kvar och spela innebandy (samtidigt som man saknar alla hemma, massor!). Det är ett grymt härligt lag som är super trevliga att umgås med.

Som ni säkert förstår så har jag haft en riktigt trevlig och bra helg men som alltid så är ju borta bra men hemma bäst! Har längtat så sjukt mycket efter min säng och mitt duntäcke, så det går inte beskriva. Men nu är jag ju här, hemma i min säng men saknar fortfarande nått. SLUTA jobba och kom hit!!!

Nu blir det sängen, sjukt mycket sömn och åter hämtning på schemat. Har ju ledigt imorgon så det blir att passa på att vila så mycket det bara går. Det är ju match i helgen.

sov gott!


Det var alltså söndag jag skrev detta, vet inte varför det inte lades in då men men orkade inte ändra :)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0