Frida : Vi är på gång, vi laddade, vi är tända!

Mår så himla gött! Det spelar ingen roll att min redovisning på Svenskan inte gick lika bra som jag hoppats på, det spelar ingen roll att jag är trött eller snuvig. För vi kom hem med 4 poäng efter helgens matchen och det är mer än vi någonsin gjort under den här säsongen! Så jag mår så bra! :)

Annars idag förutom att ha varit i skolan och skämt ut mig på svenskan så har jag och mamsen varit på stan en sväng och sen for vi och hämtade ut balklänningen :) Tragiskt nog var den lite för liten, som jag anade men det går att ta ut den så den blir nog perfekt i slutändan. Fast den såg inte riktigt ut som jag hade tänkt mig, kanske hade jag för höga förväntningar eller så var det bara ljuset, vi får se.

Ikväll blir det Edda trots att vi är lediga. Jag och Tina tänkte skjuta lite fast av olika anledningar, Tina ska skjuta in nya klubban och jag ska lära mig skjuta :) haha det börjar vara på tiden nu!


kanske hörs ikväll
tjong






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0