Tina - Blond eller brunett?

Har just smort in hela kroppen med hudkräm och jag är torr överallt med några extra härliga torrfläckar lite här och där så just nu kliar och svider det lite överallt. Man måste kanske börja smörja in sig lite oftare men jag har absolut inte rutinen och då lär det nog inte hända varje dag.

Fick värsta impulsen idag. Mitt hår är nött som stryk så det måste klippas rätt mycket sen är det ju dags för att färga utväxten snart, riktigt snart! Varför inte köra på en total make-over och klippa riktigt kort och bli brunett? Efter att ha rådfrågat med syrran kom vi fram till att jag ska nog fortsätta vara blond.. Vilket i efterhand känns rätt bra eftersom jag trivs så bra i det. Skulle var kul med en förändring men med tanke på att jag vill vara blond i sommar och att jag inte direkt tänkt över beslutet så är det nog det bästa för tillfället att fortsätta vara blond.

Klockan är inte ens 11 än och jag ligger i sängen, känns riktigt skönt. Jobb i morgon så jag hoppas på att somna riktigt snart. Så jag avslutar nu och kryper ner under täcket framför hockeyn.

Men först tänkte jag fråga er läsare om vad ni tycker jag ska satsa på, blond eller brunett?

NIGHT

Kommentarer
Postat av: stina

du skulle passa minst lika bra i båda, det är jag helt övertygad om! så gör det du är mest sugen på:) alltid kul med lite förändring:D

2010-02-23 @ 23:03:46
Postat av: Jennifer

Skulle vara kul att se dig i bruuun. jag tro du skulle va fin i det med :)

2010-02-25 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0