Tina - don't let me go

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Istället för gym och en simtur lyckades jag somna mellan passen och fick även skjuts till mitt andra pass. Rätt skönt med tanke på att min fot mystiskt har svällt upp så den knappt rymms i skon, eller jag tror att det kan bero på att såret är lite infekterat men who knows. Eftersom jag missade träningen och mina egna pass idag så tänkte jag ut och springa nu efter jobbet men när jag kommer hem inser jag att det är Fringe på tv så jag gör tvärt emot. Istället för att träna slängde jag mig i soffan med en chipspåse, Aladdin hjärtan och Cola och bara unnar mig själv det nöjet.

Jag tar igen det i morgon med ett besök på Eddas gym och bassäng med Anna. Sedan väntar lunch/middag på stan med Malin och sist men inte minst jobb på kvällen.



NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0