Tina - Good luck your smuck

Jag vill börja med att säga LYCKA TILL FRIDA!!! Make me proud hun ;*

För tillfället känner jag mig stressad att ta mig i säng. Måste diska, städa, bädda åt bror som kommer mitt i natten från match sen ska jag upp i morgon 05.40, jobba delad tur och gå fram och tillbaka plus att jag under min rast mellan passen hinna gymma och simma, äta sen gå tillbaka och återgå till jobbet once again. Plus att jag missar träningen i morgon, ibland är livet just lovely. Men det behövs motgångar för att man ska uppskatta sina medgångar ännu mer.

Jonas vad jag känner mig tråkig. Jag skriver typ alltid bara, "Hej, jag har jobbat/inte gjort nått idag sen har jag tränat, nu är det dags att sova. NIGHT."

Jag fortsätter i samma tema men livar upp det hela med en bild från en sjukt kul, fantastisk och skrattig resa!


PT & TT -VM i Västerås

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0