Tina - hur ska jag orka?

Om 30 minuter kommer Marri och hämtar mig. Vi ska till Anna och se hockey i princip all night long och som det är nu håller jag på att somna där jag sitter. Som tur är så är jag ledig i morgon! Men ändå så måste jag upp och tvätta så inte får man sova ut för en gångs skull inte. Cisslan är hemma några dagar från Norge så jag ska träffa henne och Titti på stan och käka lunch och snacka massa skit som bara vi tjejer kan! Underbart.


Studenten -09


Studenten -09

Avslutar med att säga att min pappa slutar aldrig förvåna. Brorsan har haft match i Övik ikväll och skulle komma hem vid 3 i natt och då var tanken att jag skulle bädda upp sängen åt honom i lägenheten så att han bara kan slänga sig i säng direkt. Då får jag ett samtal från John nu som säger att jag inte behöver bädda eftersom han åker med pappa?! Token har alltså kört ner till Övik lite snabbt på impuls sådär för att se matchen. Helt klart one of a kind ♥

Näe nu ska jag väl försöka vila innan det bär av mot nattens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0