Tina - "Ju senare på kvällen, desto vackrare folk"

Jag har liksom fastnat på det här med citat och ordspråk, kanske har märkts?

Just nu går mitt liv som på ett löpande band, äta-träna-sova-jobba, jag har inget direkt nytt att komma med. Jobbar min tionde dag på rad i morgon, tack och lov den sista innan måndag så jag hinner andas lite men full rulle blir det ändå. Match lördag & söndag. Sen är det ju den där jättetrevliga dagen på söndag som alla vi singlar bara älskar..

Bjuder på bilder från the roadtrip,
bilder på saker man inte direkt ser varje dag.



Bara udda


Bara udda


Bara udda


Bara bra. & lite udda ♥

NIGHT

Kommentarer
Postat av: JP

Spice girls =)

2010-02-17 @ 11:16:12
URL: http://johannapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0