Tina - knakelibrak

Morgonen började med en uppfriskande timme på gymmet innan jag och pappa for en sväng förbi OnOff för att kolla när min försäkring går ut på datorn eftersom att jag har lyckats få en spricka i skärmen.. Sedan väntade ett besök hos Roffe för att fixa ryggen, käet och foten. När vi ändå var på g kollade han upp axeln också och jag kan bara konstatera att jag är stel som ett kylskåp och sne som lutande tornet i Pisa. Efter att ha tejpat i princip halva benet och slitit upp köttsår skinnet för att det var tejpat så hårt sitter jag nu här med en härligt domnande känsla i benet och foten och funderar om det var värt att träna. & det var det, så länge allt fortfarande ligger på plats vill säga då. Spelet känns riktigt bra och det är fart på träningarna, gillas skarpt!

Tisdag i morgon och inget jobb vilket innebär att jag kommer att befinna mig på Edda och IB-gymn klockan halv 9. Nu blir det att hänga tvätt sen slagga.

Förresten, jag måste ha fått i mig något i helgen som innehöll äpple. Någon som har något bra tips mot halsbränna?

NIGHT


Kommentarer
Postat av: Nisse

Ät inte äpplen!

2010-02-02 @ 18:22:36
URL: http://trekaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0