Tina - "Man kan inte förändra det förflutna, men man kan ta sitt ansvar för att förbättra framtiden"

Mina ben känns som betong. Efter att ha traskat runt på jobbet 9 timmar med världens sämsta skor utan dämpning så känns det i ben och fötter. Tanterna har inspirerat mig så i onsdags var jag och köpte stödstrumpor! Hon som jobbade på apoteket såg måttligt förvånad ut när jag sa att dom var till mig, haha. Förhoppningsvis hjälper det väl lite, men klantig som jag är glömde jag dom både igår och idag när jag jobbade så jag vet inte riktigt än hur dom funkar. Sen beställde jag nya inneskor idag så jag hoppas verkligen att det gör saken lite bättre det också.

Efter jobbet besökte jag Natta sen tog vi en sväng på Edda, var är en dag utan Edda liksom?

I morgon återvänder jag dit, match står på schemat.
Skellefteå IB-KAIS Mora, 15.00 Eddahallen


Stort frågetecken ?

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0