Tina - "Om du vore mänsklig skulle jag vara kär i dig"

Som sagt så blev det ingen uppdatering igår men jag hade som helt enkelt inte tid. Jobbade, gymmade, såg hockey för att senare göra mig klar och bege mig till Anna för att se AIK-HV71, äta pizza, dricka öl och trycka chips sedan ut och kriga på Station. Som väntat så var det väl ingen hitt det där med öl, men jag ska lära mig en vacker dag. För att vara duktiga så gick jag och Malin hem istället för att ta en taxi vilket vi blev mycket rikare på. Vi fick behålla våra pengar plus att på vägen hem var vi med om ett och annat roligt som gav oss ett gott skratt.

Har jobbat ikväll och det blir jobb i morgon igen men sen är det dags att vara ledig två dagar! Sköntskönt. Förhoppningsvis anländer Frida snart till stan så hon kan updatera men jag tänkte passa på att skryta upp henne lite. Hon är så ödmjuk att hon skulle aldrig skryta eller knappt nämna nått om det men, våra lilla stjärna har inte bara spelat finnkampen med U-19 i helgen, hon fick även göra A-landslagsdebut! MEGA GRATTIS Frida, gissa OM vi är stolta över dig!!!! :*

Jag tackar för mig och avslutar som vanligt med ett ;

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0