Tina - "Om man förväntar sig att det värsta ska hända blir man glad för minsta lilla positiva händelse"

Jag börjar med att säga att jag tänkte blogga igår, eller jag gjorde det men internet ville inte samarbeta så att i väntan på att det skulle fixas däckade jag i sängen.

Humöret är inte på topp. Jag är trött, grinig, har ont lite överallt, vill sova nu och kunna sova ut för en gångs skull. Men i morgon måste jag upp och jobba igen, åttånde dagen i rad och fler ska det bli. Vad jag vet nu blir det att jobba tio dagar i sträck och vem vet om det blir mer. Att stiga upp 05.40 varje morgon och träna på kvällen tär på krafterna. Idag for jag och lunchade med mamsen för att senare däcka i deras vilorum i någon timma innan jag fick skjuts till läggan. För tillfället ser jag ett ljus i mörkret, cykeln har återvänt från okänd ort så jag slipper gå till jobbet i morgon (Y) 

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0