Tina - visst finns det dagar, då jag kan vara snäll och låtsas som förut

Jag gillar den här dagen. Jag och Anna tog tummen ur ;-) Började med att träffa henne på Edda strax efter 10 för att gymma och simma sedan fick vi skjuts ner på stan för att möta upp Malin. Vi var vrålhungriga så det började med en kycklingsallad för att sedan lyxa till det med hallonpaj och vaniljsås, eller nästan så att man kan säga vaniljsås med hallonpaj. Jag tänkte vara duktig och ta kort och publicera här och det gjorde jag! Men nu är det så att jag sitter och nöter på Pappas nya dator hemma i Örviken medans min är i stan och programvaran till telefonen är inte installerad här. Får väl se om det dyker upp sen ;-)

Ikväll har jag jobbat och det har varit full rulle hela tiden, vi hann klart och fick sätta oss ner när det var hela 5 minuter kvar.. Men i morgon blir det upp och jobba igen, fast bara till 12.00, sedan blir det en löptur följt av ett besök på ladan för att kika på hockey, sen fara och hälsa på och träffa Frans för första gången! Kvällen kommer att spenderas hos Anna där vi ska kika på hockey och försöka lära oss dricka öl ;-)

Får se hur det blir med uppdatering i morgon men jag säger godnatt för denna gången!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0