Tina - lika som bär?

Gårdagen var bitter, fruktansvärt bitter. Även om det känns som att man inte riktigt var värd det så avslutades kvällen på bästa möjliga sätt. Jag & Frida drog en spontanutgång och den blev riktigt lyckad! Första gången jag var ute när det var 18 och kul måste jag säga att det var! Förutom när någon idiot kastade runt isolering på dansgolvet så det började klia över hela kroppen och jag lyckades även få några flisor i ögat men tack och lov verkar dom ha försvunnit! Sen undrar man ibland vad det finns för människor, vissa beter sig verkligen skumt... Men allt som allt hade jag trevligt!

Hann med en tur på stan idag med Malin och oskicklig som jag är lyckades jag få med mig en bikini hem trots att jag lovat mig själv att hålla igen plånboken. Det blir att leva snålt denna månad, mycket snålt!

Kvällen spenderades som sagt hos Frida, AKA Nisse, med hon och Elin bänkade i soffan framför Melodifestivalen med massa gott och en massa tjejsnack där mot slutet av kvällen. Jag tycker det är sjukt dåliga bidrag över lag i år. Sibel var ok, men helt fel typ av scenframträdande enligt mig.

Hittade även en "lika som bär".

 
Ozzy Osbourne? 


Py Bäckman?

Eller vad säger ni?

Jag säger
NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0