Moster Tina!

Jamen då har man gått och blivit moster! I morse fick Loella en liten Frans så jag vill gratulera Sara och Loella och önska dom lycka till med allt :)

Gårdagen blev helt klart lyckad, trots lite småtabbar, men jag hade kul och jag hoppas att alla som kom förbi också hade det trevligt :) Dagen började några timmar på Edda med gym sen dubbla ib-matcher. Tanken var att Erik skulle komma till stan vid 12 men fick inte igång bilden så han var fast i Malå och kom inte förrän strax efter 3. Då var det snabba puckar, fara och handla, flänga runt hit och dit. Folket skulle börja droppa in strax efter 6 och jag hade tänkt baka 2 tårtor och en kladdkaka samt hinna göra mig klar innan dess. Klockan halv 5 anländer jag till Erik och börjar baka, men nog ska du se att vi glömt vissa ingridienser som fördröjer bakningen ytterligare. Tillslut var jag färdig och festen kunde börja på riktigt!

Min kamera dog ganska snabbt men några bilder hann jag ta.










NIGHT

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis Tina!

2010-02-01 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0