Tina - järnspett

Sitter bänkad framför Sevilla-Barca, & HEJA BARCA. Kan inte Zlatan bara leka lite, göra sin grej och så slutet gott, allting gott? Vi får väl se, en halvlek kvar!

Just nu är jag helt utmattad, kunde inte sova igår pga fruktansvärd värk i benet, efter några timmars sömn var det dags att upp och jobba en heldag, hem och slänga i sig käk innan det bar av till träning. En träning som började med löpning med Peter och med tanke på att det var ett bra tag sen man sprang med han så var ungefär varje muskelfiber i kroppen utmattad men sen var det bara att ta sig i kragen och ut på planen och lira.

Jobb i morgon igen, upp i ottan igen, men inte klagar jag (alltför mycket) för jag gillar pengarna som senare kommer att rulla in på kontot!

Jag lägger mig nog och ser andra halvlek i sänge, fast jag tippar att jag däckar direkt jag lägger huvudet på kudden. Tänkte avsluta denna dag med att säga att jag längtar till sommaren!



NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0