Frida: Måndag

Bra start på den nya veckan. Att jobba inne i berget medans det kanske var sommarens varmaste dag störde faktiskt inte mig speciellt mycket idag. Känns kanske värre imorgon när jag insett vad jag missat. Får i alla fall inte ens vistas i solen speciellt mycket. Äter penselin you know!

Kvällen spenderade med folk, vi spelade vollyboll och åt glass! Mycket lyckat med mycket härligt folk :)
Haha jag och Tina blev även erbjudna att hänga med några frisbeegolf dudes som kom från Missouri (för att tävla i en turnering som hålls i Bergsbyn) men det var något vi tackade nej till!

Annars känner jag mig lite tom efter att VM slutade igår. Spanien vann, grattis! Hejjade dock på holländarna, hade varit skönt med ett orange guld för en gångs skull! Men men, bättre lycka nästa gång!
Känns iallafall konstigt att man inte ska se fotboll om kvällarna nu, vad kan lixom ersätta de? Har högre krav nu på de program som kommer visas vid 20.30 tiden på kvällarna. Antar att det är något som många känner, eller?


Imorgon blir det jobb igen, känns inte jobbigt alls faktiskt! Är i ett stort behov av pengar just nu så jag jobbar så mycket jag bara kan roffa åt mig!

Längtar tills på fredag, då fyller jag år !!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0