Frida: My headache is gone

Så där ja!
just hemkommen efter en löptur och ett styrkepass, vilket gjorde susen för min otroligt irriterande huvudvärk!

Trots att jag haft ont i huvudet och varit trött heeela dagen så har jag ändå varit på ett bra humör vilket är kanon! Eftersom allting borde egentligen kännas dyrstet och tråkigt med tanke på att jag har en DÖDAR vecka framför mig med JOBB JOBB JOBB och sen ska jag hinna med tvådagars besök på stadsfesten och samtidigt ha ork till att träna varje dag. Det är ett mysterium hur jag ska orka det. Men precis som jag sa så är jag då än så länge på toppen humör och ser framemot helgen!

nu blir det duschen sen natti natti!



Kommentarer
Postat av: marica

du är duktig som tränar! men du hur blir de på fredag? :D

2010-07-06 @ 01:22:27
URL: http://maricanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0