Frida: MYS

Som ni märkt har jag inte varit stjärnan på att uppdatera igen men jag har gjort rätt liknade saker som Tinis! Bio och Olles. Så jag skulle bara upprepat vad hon skrivigt och så tjatiga ska vi inte vara :) Gårkvällen spenderade vi dock inte tillsammans. Jag var nämligen med Jesper och spelade minigolf med hans familj, MYS! men haha jag är SÄMST och då är det både med stora bokstäver och understruket. Så dålig var jag!!! Men det var kul ändå :)

Idag har jag och Marica varit och badat i henne farmors stuga. JÄTTE MYSIGT! Vi hade även med oss våra kameror och fotade en hel del. Vi åkte även enkomt till boviken för att få det perfekta stället. Det blev rätt bra bilder ändå (tror jag). Ni får väl se inom en snar framtid!

Ikväll blir det att cykla till Manhemskajen och äta jordgubbar, lyssna på bra musik och mysa!
Blir KANON!



Overdrive med Ola Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0